bebisinannesi1 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu 40. Günümde spiral taktır ve spiralim oldu olalı kanamam çoktu fakat bu sefer 10 gün oldu sanki kırklıykene olan kanama gibi sürüyor normal mi sizce ?
melikeetrcnglr bebisinannesi1 bende aşırı yoğun kanama sebebiyle 4 ay zor dayandım çıkarttırdım. Adetken dışarı bile çıkamıyodum ped hemen doluyodu
Ftm7 bebisinannesi1 bende 5 ay aynı şekilde kanamam oldu doktorum çıkardı 1 ay sonra hamile kaldım dikkatli olun 😅
bebisinannesi1 1Ogretmen_anne aslında kaydı mi diye düşünmüyorum deil ama etrafımdaki herkes oyle söylüyor düzene girer falan diye
melikeetrcnglr bebisinannesi1 valla çok halsizleşiyodum hiç bir iş yapamıyodum çıkarttım rahatladım .