35+4üm normalde hareketleri çok kuvvetli olurdu yani dışardan tekmesini falan görebiliyodum bugün çok durgun sanki halsiz gibi normalde hareketli olduğu saatlerde tık yok meyve suyu içtim çikolata yedim yine bir iki kuvvetli hareketi oldu sonra yine durdu sizce acile gitmeli miyim bilemedim neden olur