Merhaba arkadaşlar son adet tarihim 4 Eylül 22 ekimde kontrole gittim son afet tarihime göre gittiğimde 6 haftalık olmalıydı ama doktor kese oluşmuş daha şimdilik 4 haftalık görünüyor kesen güzel oluşacak gibi duruyor dedi 2 hafta sonra gel inşallah kalp atışlarını duyarız dedi bugün tekrar gittim ve baktı vajinal ultrasonla oluşmamış boş gnelik kesen su dolmuş şimdiye olması gerekirdi kürtaj yapacağız dedi bende bilemedim kendi kendine düşmez mi yani sonradan oluşmaz dimi artık yani ne yapmalıyım yaşayanlar fikir verir mi lütfen