myangelson ErsBegAs doğum sonrası düzensizlikler çok oluyor canım korkma sanmıyorum bende de düzensizlik oluyor hala. Görkem 2 aydır neredeyse emmiyor yani
Baklavaseverim ErsBegAs Korunuyorsan değilsindir ben de emzirirken olmamıştım lohusalığım zaten 67 gün sürmüştü sütüm kesilince oldum tamamen olduğumda bile saçma sapan olmuştum yerleşme kanamam gibiydi 🤣
myangelson ErsBegAs hamilelik kesinlikle istemiyorsan prezervatif+geri çekilme ile korunun yani prezervatif bazen patlak yırtık falan çıkabiliyor 🥲
Deleted33000 ErsBegAs sen yine olmuşsun bacım bebeğim 4 aylık ve ben lohusa kanamasından sonra bı iki kere leke oldu daha da olmadım inşallah hamile değilimdir hormaonlardandir sende imkanın varsa bı test yapsana
ErsBegAs Baklavaseverim penbe_karisi myangelson Dadas deletedmom43191 LadyX GirlandBoy_Mom Tey tey teeeyyy regl oldum oleeey 🧿🧿🤣🤣🤣
myangelson svlsu yorum yaptığın bölümde altta h b falan yazan yer var ya onu kaydır en sonda gif yazısı var oradan 😊