tpe Serapdayi bnmde doktorum türkan hanım bnde hastaneyi merak ediyorum gerçekten hiç bilgisi olan yokmu acaba yaa
Serapdayi tpe ne merak ediyorsun hastaneyle ilgili 3 hastane ile çalısıyor sen seçiyorsun eğer bebekte bir sıkıntı yoksa tabi ki , ben 38+2 yim şuan hastanem belli medicana da olacak
busonryavrusu Serapdayi Bende türkan hocadan takipli ve doğumumu yapmasını isterim ama özel sigortam var onu kullanmam gerek keşke özel sigorta geçseydi türkan hocada
tpe Serapdayi bu sadece türkan hocann aldıgı ücretmi hastanenn ücretleriyle ilgili bilgnz warmı acaba
tpe Serapdayi hastanenn temizliği olanakları yeterlimi iyi bi hastanemi bnları merak ediyorm sizin doguma az kalmş maşallah saglıkla alın bebişinizi kucagınıza inşallah
Serapdayi tpe henüz ben de bilmiyorum maalesef hiçbir bilgim yok ama avcılardaki en iyi hastane en azından yoğun bakımı yeterli önemli olanalr da bu bence
Serapdayi tpe türkan hoca 20 alıyor 28 de hastane alıyor öyle söyledi geceb hafta 2 ayrı çekim olacak diye sezeryan da aynı normal doğum da aynı fiyat
tpe Serapdayi tamamdr çok teşekkr ederm bilgilendrdgnz için saolun 🙏🏻☺️dogru sölüyorsunuz avcılardaki hastane yetersizliğinden ötürü zaten en iyisi burası umarm sizin için güzel bi dogm olur herseyden de memnun kalırsınız