Selinselinselin Aynı şey bende de oluyor ne kadar nemlendirsenizde ölü deriyi atmadıkca nemlendiricileriniz boşa gider. Peeling yapmanız gerekiyor. Haftada 2 kez. Ama peeling içeriği temiz ve ince taneli olmalı. Peeling zamanı geldiğini bir krem veya fondoten sürerken sıyrılma cildin nemlendirici dahil hiç bişey kabul etmediğinde anlayabilirsiniz. Ama kullandığınız nemlendirici,peeling gibi ürünler doğala yakın olmalı bu dönemde ben yves rocher kullanıyorm genelde %95-97 doğal içerik oluyor