Bir çözümü yok ya bu gribin. 1 hafta yattım ateş içinde sadece limonlu çay ıhlamur içe bildim parol dediler ama ne ateşimi indirdi ne ağrımı kesti. Kendi kendine geçip gidiyor başka yolu yok. Doktorum çok kötü olursa acilde bir serum taktıra bilirsin demişti ama aciller tıklım tıklım zaten daha fazla hastalık içine girmek istemedim onuda yaptırmadım.