fyznrrrr Merhabalar. bugün 39+2 deyiz geceden beri kesintisiz bir bel ağrısı var ve yavaştan kasıklarımdaki kemiklerde de baskı hissediyorum. Ara ara kasıklarıma da sancı giriyor. Gelmek üzere mi acabaa