Glyk Kızlar 3 lu tarama testime bakar mısınız doktoruma henüz gösteremedimhttps://mutluresim.com/images/2025/11/04/XyVsNU.jpeg
GencbirAnne_1 Glyk Bende devlette yaptırdım ama bulamadım sonucları nasıl bakılıyor yardımcı olur musun
Glyk beautymom aslında benim de hiç aklımda yoktu normalde özelde takipliyim 2 Li testim iyi geldi ben sonrasında ayrintili ultrasonu devlette yaptırmak istedim kadın doğuma gittim o da yaptıralım biz herkese yapıyoruz dedi 16+4 de yapmış oldu
Glyk GencbirAnne_1 hastanenin sayfasına girdim fakat direkt e nabiza yönlendiriyor benim hastanem kendi sonuclarini gösterdiği için bakabildim