ebrusariii Kızlar selam bebek bezi olarak en doğal purebaby markasıymış kullanan var mı memnun kaldınız mı çok fazla duymadigim bir bez olduğu için biraz tedirginim ama en doğal bez olması beni çok etkiledi
aslhnkrts9 ebrusariii kızıma küçükken kuLlandım güzel bi bez pişik ve taşma yapmamıştı biz 4 numara kullanmıştık .
minismom ebrusariii buyuk kızımda son zamanlar o bezi kullanmıstım 1 seneye yakın simdi kucugu 8 gunluk yine aynı marka aldım memnunum
ebrusariii aslhnkrts9 çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için taşma yaparmı biraz endişem vardı allah izin verirse bende bunu alacağım bebeğim doğdunda♥️
ebrusariii minismom çok teşekkür ederim ilkkez duydum bu markayı ve içerğinin temiz olması beni çok etkiledi bende deneyeceğim allahın izniyle
ebrusariii Havin49_ bende ilkkez duydum ama türkiyede satılan bezlerin içeriği en temiz en doğal beziymiş deneyeceğim bende allah nasp ederse♥️
Havin49_ ebrusariii doğrudur Cnm ben oğlumda molfix aldım 4 ay kualndım bim bezine geçtim ikizlerime de ilk 4 ay molfix sonra bim bezi kulanıcam