Sibel18 evet ben Dr Erol Aslan perinatoloji doktoru 2.gebeligimde de ona gitmiştim 3.gebeligimdeyim yine ona gittim zaten esenler medipole gidiyorum takip içinde 6750 liraydı ben muayene olduğumda , gayet güzel muayene ederken anlatarak yapıyor muayenesini ,bilgilendiriyor. Ben memnun kaldım.