Merhabalar, şu anda 9. haftamdayım, 7. haftamda doktorum multivitamin olarak regenesis max önerdi ancak bu süreçten önce folat, b12, magnezyum, omega (epa dha), d vitamini zaten ayrı ayrı kullanıyordum. Solgar marka ağırlıklı. Dolayısı ile aktif içerik olmasına önem veriyorum. Ancak regenesis max sanıyorum tamamen aktif içerik değil. Araştırmalarım sonucu pregno marin almaya karar verdim, elbette doktora da danışacağım. Siz daha önce pregno marin kullandınız mı acaba?