whitee00 Kızlar selam. Bu hafta şeker yüklemesi yaptıracağım. Okuduğum kadarıyla herkeste çok mide bulantısı olmuş ve istifra edince tekrar içirip başa dönüyorlarmış sanırım. Bulantıyı engellemek için ne yapaabiliriz tecrübeleriniz var mı normalde de çok midesi bulanan biriyim zaten korktum biraz
Yazmelegi_ whitee00 sıcak ortamda durmayın. İçeceği meyveli alırsanız daha iyi olur. Birde 10 dk içinde icmeniz gerekiyordu galiba çok hızlı cok yavaş içmeyin
irmairma whitee00 ben hastane kantininde oturdum açık hava da öyle çok bir bunaltım olmadı nefes almadan 3 kere de içtim kendimi tuttum aşırı şekerli çünkü. Kusarsam başka bir gün tekrar gelirsin dedi göze alamadım ama dediğim gibi kusma derecesinde değildi
hulya10 whitee00 ben de korkmuştum ama gazı kaçmış gazoz gibi sadece çok fazla su içme mideni bulandırır demişlerdi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
Esma006 whitee00 50 lilik içtim kusmadim ama 100 lükte kusuyor insan ya 50 lilik iyi çıkarsa 100 lük icmezsin canım şeker çıkarsa içiriyorlar tekrar o hafta gün verip
Yazmelegi_ irmairma ben 2023 te yaptırmıştım ya 5 ya 10 dk diye hatırlıyorum 3 kerede felan dememişlerdi demekki her yer farklı yaptırıyor. Bana orta hızda iç demislerdi
Sultansultis evet havadar bir yerde içmekte fayda var illa insanı bi terletiyor ama herkes farklı hisseder çok etkilemedi beni ilk yaptırdığımda ikincide baya bi ter bastı midem bulandı. Yanınızda biri olursa iyi olabilir destek
ipekvemercimek Bende herhangi bir etkisi olmamıştı açıkçası, asidi kaçmış limonlu gazoz gibi bir şeydi, ama yine de ağır geliyor kantin balkonunda temiz havada oturmuştum. Kanı verdiğim gibi lıkır lıkır su içmiştim 😅
Yazmelegi_ YyyyYasemin yani bana eczaneden al demisti doktorum ben çilekli almıştım. Doktor mg sini söylemişti ona göre almıştım
orkidemm_ whitee00 ya öyle abartıldığı gibi değil inan ben ne içtiğimi dahi anlamadım hemen diktim kafaya ilk 1 saatte başım döndü kan şekerim düştü sonra düzeldim zaten hareket etme deniliyor 1 saat boyunca değeri etkilemesin diye yani senin bünyen ile ilgili birazda
Zeliha_plt38 whitee00 dedikleri kadar mide bulantısı yapan ve zorlanacaginiz bisey degil bence ya çok şükür ne bulantı yaşadım ne de baş dönmesi ne olur ne olmaz başım döner falan diye çok yerimden kalkmadım oturdum tek zorlandığım şey açlık oldu benim çok acıktım Asidi kaçmış gazoz gibi ben limonlu olanını içtim başka aromalı varmi diye sordum en iyi ve mide bulantısını en aza indiren limonlü demişti doktorum aklında bulunsun
tercann whitee00 bugün yaptırdım ben de korktum ayılan bayılan oluyor diye . İlacı aldığım eczacı bile ben bayılmıştım diye anlattı ama asla öyle bir eşy olmadı mide bulantısı vb sıcak bile basmadı beni . 1 saat sonra kan verdim 1 saat gayet normal geçti . Tadı da cidden beni rahatsız etmedi asitsiz gazoz ama küçük zaten gidiyor
whitee00 tercann Ben de bugün yaptırdım herkes kötü anlatmıştı gerçekten ama bana da çok bir şey olmadı biraz midem bulandı sadece o yüzden pek su içmemeye çalıştım onun dışında bir sıkıntı olmadı
Eyllullu whitee00 ben kafami masaya koyup gözlerimi kapattim zaten asiri da uyku bastirmisti oyle bekledim canim