14 hafta olduğumdan beri kızlar , boğazım basım sırtım belim yanlarım sızım sızım ağrıyor gece içime daraltı çöküyor uyuyamıyorum ferahlayıp. Tekrar tekrar çişe kalkıyorum geziniyorum uykusuzluk halsizlik sabahın yedisinde işe kalkıyorum sonra bir yere bayılmak üzereyim bu normal mi siz bu haftada ne yaşadınız ? Bogaz agrımı anlıyorum bogaz bademcikte tonsil taşı vardı bir aydır o dustu haliyle dusunve bademcikte biraz oyuk hassasiyet oluştu ama diğer yasadıklarımı hasta mıyım ne bu yoksa bu dönemde normal belirti mi anlayamadım