2429
Kadin doğuma gidin muayene olun en başta, kan değerlerinize, kızamıkçık gibi enfeksiyonlara baktırın benim doktorum öyle yapmıştı. Birde smear ve mantar testi vermiştim. Folik asite başladım. Düzenli beslendim. Migrenim vardı benim arvelesi bıraktım ilaçları bıraktım. 8 ay sonunda gebelik elde etmiştik. Ama en önemli faktör stres bunu yaşadım ama halen yönetemiyorum umudu kestiğim ay olmuyor herhalde dediğim ay hamile kalmışım.
Benim durumum farklı 2 kere kürtaj oldum kalpleri durdu 3 evladimin şimdide stresi bırakacaksın diyor romatoloji doktoru ama nasıl olacak bilmiyorum