Arkadaşlar Herkese merhaba Benim bugün regl olmam lazım genelde akşam saatlerinde olurum meraktan çatlıyorum doğal olarak Dün evimde sadece ovulasyon testi olduğu için onu yaptım aynı yumurtlama günündeki gibi kırmızıydı sonra erken gebelik testi aldım o da hafif pembeydi eklerim buraya ama markası çok bilindik bir marka değildi bugün sabahta Kan verdim ama çok korkuyorum regli olurum diye başına bu şekilde gelen oldu mu
Erken gebelik testinin markası vula Life ovulasyon testinin markası ise bir gebenin Günlüğü ovulasyon testini hem dün sabah yaptım hem de bu sabah yaptım İkisinde de yumurtlama günündeki gibi kırmızıydı