aslig Bebeğin olduğu noktada ağrı olması ve hala akıntı sorunu yaşamam normal mi ? Var mı bu durumda olan.
irmairma aslig 20. Haftaya kadar akıntı koku ağrı yaşadım ki enfeksiyonum yoktu çözümü sadede çok su içmek ve sık çamaşır değiştirmek. 20. Haftadan sonra çok şükür o akıntı geçti , ama sen yine de idrar testi yaptır
harvefa aslig ya bende 12 +6 günlük hamileyim bugün sanki kabızlık var şişlik var hazımsızlık var ama kabız değilim Karnımda ağrıyor acaba neden
aslig irmairma daha önce test yapıldığında herhangi bi sorun çıkmamıştı. Doktora sorduğumda her şey normal dedi ama bu ağrı neden oluyor ben anlayamadım.
aslig irmairma oturarak çalışıyorum haftaiçleri ağrım daha fazla onu farkediyorum ama işte tamamen dinlenme şansım olmuyor. Teşekkür ederim 🌸