Kızlar 36 haftalık gebeyim muayene olduğumda doktorum bebeğin suyu azalmış dedi ve bu şekilde devam ederse 2 haftaya doğumu başlatırız ilk gebeliğim normal doğum oldu bunu da aynı şekilde sancı verir diye düşünüyorum başına gelen oldu mu nasıl ilerledi süreç bebeğin zarar görmesinden korkuyorum