37+1 haftalık gebeyim bebeğimin Amniyon sıvısı az + boynunda bir tur kordon dolanması var doğum şeklimizde normale herşey çok yatkın Şuanlık ama bu sebepler beni çok korkutuyor doğum anında bebek strese vs girer diye acaba siz olsanız hangisini seçerdiniz Sezeryan olursa 38+3te alabiliriz demişti doktorum