ikiprensesannesi___ Sonunda cinsiyetimiz belli oldu kızlar 😅😂erkeğe benzettim erkek dedi bugün ki doktor bakalım sağlıklı olmaları en önemlisi tabi😊
hd_d ikiprensesannesi___ belirtilerin nelerdi canım ya 6+3 üm ama erkek hissediyorum bende valla😅 bulantın falan varmiydi benim hic yok
ikiprensesannesi___ hd_d ben iki kızımda neyse farklı bişey olmadı bende çok şükür 3 gebeliğimde de bulantım olmadı