Aslia Benim kızım da 4,5 aylık olana kadar öyleydi direkt yüz üstü çevirip bir elin karnında diğer elinle sırtını pış pışla hafif oturur pozisyonda içiriyordum tarif edemem sanırım ama yoğunbakım hemşireleri beslenme eğitimi vermişti elin ayağına dolanmasın panik yaparsan müdahale edemezsin oluyor böyle düzeliyor korkma