Alparslanmomm Sss1947 ben gebeliğimi bebetime kaset testiyle öğrenmiştim adetimin 1. Günü gayet net bi pozitif çıkartmıştı https://hizliresim.com/5cfztiq
Sss1947 Deletedmom_878 malesef canım erkende bişey yok yine yanılttı kasetler baya pembe vermişti halbuki
Sss1947 Aslında ben canlı gözle bakınca çok çok az silik gibi görüyorum ama gözlerim yanılıyor daha demek
Deletedmom_878 Sss1947 erkende pozitif çıkması gerekmiyor mu kız tahlil ver en iyisi stres yaptın sanki takip ediyorum da seni çok test yaptın ben negatif çıkarsa üzülürüm diye bekliyorum adet günümü
Sss1947 Deletedmom_878 ay evet ben sürekli test yapar oldu kasetler bende sürekli silik çizgi verdi ne yapayım ya
Deletedmom_878 Sss1947 yerinde olsam kan veririm bizim burda acilde bakıyorlar hemen geçen ay 4 5 kere verdim ben