svlsu tansiyon 140 çıktı yatış, verecekti vazgeçti idrar ve kan aldılar tansiyon bakıldı cuma günü gel dedi yaşıyan var mı haftan küçük dedi doktor korktum 14 haftalığım
meleksa svlsu tuzlu tükütme çok dikkat et yediğine sıfır tuz yani ekmek yeme günde 2defa tansıyon olç yaz aradaki farka bak bnde tansiyon dan 1hafta yattım hastahsnede bnm nabız da çok yukseliodu ki astım hastasıyım da 15gunde bir kontrole çağırıyor en son gittiğimde şeker takibi de istedi perşembe kontrolüm var bakalım ne dıcek
hulya10 svlsu 37. Haftada çıktı bende de küçük tansiyonum yüksek çıkıyor 90 üstü sezaryen için 39u bekleyecektik ama cuma günü 38olunca alacaklar öncesinde yüksek tansiyon baş ağrısı olursa da hemen alırız dedi 🥲 gebelik zehirlenmesi için karaciğer enzimlerine ve idrarda proteine baktılar onlar temiz çok şükür
svlsu meleksa Sevl hulya10 hulya10 hamzaezel Bulutlarda Doktor yatışımı iptal etti dün ağlamaktan uyuya kalmışım düzenli ölçüm yap dedi cuma günü geldedi 12/5 12/6 çıkıyor sanıeım iyi
Sevl Canım tansiyon sıkıntı ya gebelikte bol su iç tuzlu yeme tansiyonunu arada ölç kontrol et ilaç kullanıyormusun
Bulutlarda svlsu Benimde senin haftalarda 14-7 falan çıkıyordu 24. Haftada tam artı 16-10 bile gördüm. Şimdi günde 8tane alfamet içiyorum. Çok dikkat et beslenmene uykuna özellikle hiçbir konuda stres yapmamaya çalış benim patlak verdiği hafta bir konudan dolayı çok stres yapmıştım önünü alamadım sonra. Yükseldiği zamanlar limonlu su yapabilirsin çok iyi geliyor