hd_d Blossommm burda bir iki yere daha yazmıştım çocukluk hayalim kız olursa Allahın subuti sıfatı olan Hayat ismini koyacaktim ama erkek hissediyorum hahaha ama cok hos ya bilmiyorum kulağa da cok hos geliyor