Benim oğlum erken doğdu 34+3 de. Önce iyiydi sonra solunumu net değil hırıltılı inlemeliydı. 10 gün küvözde kaldı. Emme refleksi gelişmemişti zaten solumum iyi değil diye emzirme gecikti mideden direkt beslenme oldu ama anne sütüm 2. Gün geldiği için hep anne sütü içti. 10 gün yoğun bakım sonra da anne bebek uyumda 15 gün kaldık. Hastane enfeksiyonu kaptı yoğun bakımdayken 2 kez foto aldı sarılık oldu. Daha sonra anne bebek yenidoğanında 2 kez foto aldı. Uzamış sarılık oldu anlayacağınız . 2850 doğdu 2650 yle taburcu olduk. Birinci ayın sonunda hem mama hem meme şeklinde ilerlemeye karar verdik kilo alımı iyi değil diye. Sonrasında memeyle devam ettik 5 aylıkken emmeyi bıraktı. Şimdi 18 aylık herşey geçti gitti. Sizde bu zor günleri kolaylıkla atlatın ay sonra geldi geçti diyin inşallah