zynpbthnn fetal dna yaptırdım , ikili tarama da yaptırdım e-nabız da pozitif çünkü görünüyor ikili taramamın sonucu malesef türkiyede yapılan testlerin çoğu down sendromu sonucu veriyor. Ve sonuç vermeyi bizim ülkemiz beceremiyor malesef pozitif yazması aslında down sendromu demek değil işte grafiğini açıklayamıyorlar ben güvenmedim o yüzden, yeğenime de down dediler çocuk sapasağlam , fetal dna ile kafamız rahat şuan