Bende pco hormonlarım iyi durumda eşimdede biraz sprem sorunu var yani sınırın altında değil değerleri. Ben devlette düşündüğüm için bütçeden dolayı 2 aşılama oldum geçen ay tüp bebek için ilk iğneleri olmaya başlamıştım 150 ml ile başladı doktor ama bana hep doz düşük gelmişti çünkü 75 ml ile yani aşılama da 2 tane zor büyüyordu. Ben 7 gün ilaç kullandım ve hergün gittim kontrole bir tane yumurta büyüdü ve son gün hoca bana sen aşılama hastası değilmiydin tüp bebek için bir tane yumurta az dedi haliyle ve bu doktor prof yılların doktoru. 3. Günden birtane büyüdüğü belliydi ve dozu yükseltmedi ohss olursun diye tüp bebek yine aşılamaya döndü. Adet olursan gel bu sefer 200 ml ile başlıcam dedi bilmiyorum yeterli olur mu.Ben bugün adet oldum yarın tüp bebek için tekrar gidicem sizce aynı doktoramı gideyim aynı hastanede tüp bebek yapan başka doktoramı. Çok kararsızım biri süreci biliyor başından beri diğeri yeni olacak vücudumun tepkisini bilmiyor siz olsanız napardınız. Uzun oldu kusura bakmayın