2402 10 ekimde kürtaj oldum 1 hafta 10 gün sonra ilk ilişkimiz oldu korunmadık. Hamile kalan var mı süreci devam eden????
orkidemm_ 2402 rahim hazırsa gebe kalırsın 10 günde toparlanır mı bilmiyorum ben kürtajdan 2 ay sonra kaldım
Deletedmom_787 2402 14 ekimde düşük yaptım allaha şükür 31 ekimde geç olsa da pik gördüm değerlendirdik bende bekleme sürecindeyim inşallah sağlıkla tutunur bebeğim 🥺💕
Elif_8 2402 8 ekimde de ben kürtaj oldum. Hala ilişki olmadı ilk adeti bekliyorum hem enfeksiyon açısından hem rahim toparlansın diye. İlk adetten sonra denemeye başlayacağım Allah’ın izniyle.
orkidemm_ 2402 onun adetinden anlarsın benim adetim az az sonra çoğaldı o ay kaldım bunu doktora söylediğimde evet çok doğru kazıma işlemi oldu kalınlaşma olucak ki adet olabilesin normal kanama ile demişti
CansuAB Tabiki kendiniz bilirsin ama en azından 1 ay kendinize zaman verin ovülasyon takibi yaparak sonrasında bence hamile kalırsınız
2402 Elif_8 valla bende oyle bekliyordum ama olmadi kan verdim bakalim ne olacak. Insallah oldugunda hayırlı haberler alirsiniz
bingaling562 2402 aynı gün kürtaj olmuşuz benim de 10 Ekim. Şüpheli durumlarım var ama ben yine de toplamda 3 ay geçtikten sonra denemeyi düşünüyorum. Hem fiziksel hem psikolojik olarak yeterli gelecek bana bu süre