seymakzb Daha çok yeni normal biliyorum ama, bugün çok ağrım var. İş yapmadım hiçbir şey yapmadım sadece yattım. Doktorum parol içebilirsin demişti, kramplar için de kullansam mı 🥺 İlk hamileliğim, kanamam da yok çok şükür.
Deletedmom_787 seymakzb ultrasonda kese gördünüz mü? Allah korusun dış gebelikte çok yoğun sancı oluyormuş
akyuz14 seymakzb kanama yoksa sorun var mıdır bilmiyorum ama bana doktorun genel olarak şu bilgiyi vermişti dinlendiğin zaman ağrı geçiyorsa endişelenme ama geçmiyorsa kontrol etmek gerekir diye ve 1 saat falan kendini dinle istiyorsan
Busraaaakkk seymakzb Şiddetli olması pek normal değil sanki, hassasiyet oluyor ancak dayanılmayacak bir ağrı yapmıyor. Doktorunuza bir danışın derim
Sehkr Deletedmom_787 bende kese göründü fakat gün içerisinde bazen ağrılarım fazla bazen hiç olmuyo şiddetli olduğunda korkuyorum normal mi bunlar
Deletedmom_787 Sehkr kese normal yerinde rahimde demi dış gebelik vs demediler? Kese rahimdeyse ağrılar normal bence sonuçta bebek büyümeye gelişmeye çalışıyor
seymakzb Dayanılmaz değil. Vuruyor geçiyor yani sürekli de değil. Keseye bakmadı 4 gün arayla iki kere kan verdim değeri yüksek olduğu için 17 Kasım’da gel dedi
mczbbk Benim de su an 5haftalik. Ama en basindan beri siddetli kasık agrilarim oluyor. Dr rahmin. Genisledigi icin dedi ama yine de tedirginim . Ilk gebeligimde progestan kullaniyordum farkli bir ildeydimdoktorum baskaydi . bunda birsey soylemedi. Bulantim bas. Donmem de fazla. Kalp rahim var o mu etkiliyor bu agrilari bilmiyorum. Henuz doktorumu da belirleyemedim nasil gecer bilmiyorum
burakalp4 seymakzb bende 5+3 teyim henüz keseyi göremedim doktor size dediğinin aynısını dedi benimde arada vuruyor doktor bol bol dinlen dedi bunlar normal yerleşme ağrısı dedi ama bilmiyorum bende korkuyorum ağrı kesici asla içmiyorum vitaminlere başladım ama. Kanama yoksa sorun yok diyorlar