istkizannesi zaten bizim istediğimiz isim olacak ama insanların tuhaf tepki vermesi çok komiğime gidiyor beğenmemiş olabilirsin tuhaf gelmiş olabilirsin ama abuk subuk yorum yapmana gerek yok, yok Osmanlı Tuğrası diyorlar yok bir cisim adı gibi diyen oluyor takmamaya çalışıyorum ama gerçekten içten içe sinir oluyorum