Kizlaaarr eşim bir makale okumuş, sonra biraz da araştırmış ve bana söyleyince ben çok şaşırdım. Ilk ogrenilen beta Hcg değeri ve artışı bebegin cinsiyeti hakkında bilgi verebiliyormus. Kız bebeklerde GENELLIKLE daha yüksek hcg salgilaniyormus, artışı da erkek bebeklere göre daha yüksek oluyormuş. Yani hamileliğin erken döneminde beta yüksek çıktıysa kız bebege, düşük çıktıysa erkek bebege işaret edebiliyormuş. Sizin ilk beta değeriniz neydi, ne zaman öğrendiniz ve bebeğinizin cinsiyeti ne oldu 🙊