Zumra-nur46p Arkadaşlar az önce lavaboya çıkınca pembe minik kan pıhtısı gördüm nişan mıdır nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum başlar
Minnikkbebii Zumra-nur46p telaş yapılacak bi durum yok canım sakinleş bi ılık duşa gir sancılarını say dakika tut evde yanlız tek başına anlarının tadını çıkar bi saçını başını yap makyajını yap bebişin geliyor bu akşam yada sabaha kavuşmuş olursun. Sağlıkla gelsin 🥰🥰
Selim_Alparslan Zumra-nur46p Iki dogumda da ne nişan geldi ne su. Ikisinide hastanede getirdiler hic bilgim yok 🤷🏼♀️
Zumra-nur46p anneeyiimmmm çok az kasık ağrısı var sadece doktorum sancın olur 3 dakikada bir 5 dakikada bire düşerse gel demişti nişan gelince kafam karıştı korkuyorum şuan ya
Slnyela Merhaba, benim ilk çocuğumda 38 de nişanım geldi 40+3 de doğuma gittim. Şimdiki gebeliğimde 36 haftadan beri nişan geliyor ama gelen yok şu an 39 haftadayım☺️
Zumra-nur46p Slnyela çok afedersiniz rengi nasıldı sorması ayıp dinlenince geçti kasık ağrısı yalancı sancı fln mı yoksa dedim yarın ztn doktor kontrolüm var
Zumra-nur46p Minnikkbebii dinlenince geçiyor canım yarın doktor kontrolüm var o zamana kadar bekleriz inşallah ya Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥺
Slnyela Zumra-nur46p ilk çocukta hafif pembemsi geldi, ikincide sarı şeffaf geldi hala gelmeye devam ediyor.
Minnikkbebii Zumra-nur46p hiç korkma canım çok güzel bi sürece giriyorsun biz kadınlar çok güçlüyüzz yapabilirsin kendine şaşıracaksın 💪🏻dualarım seninle. 38+5 teyim bende. Sağlıkla kavuşalım inşallah🥰
Zumra-nur46p Minnikkbebii ilk bebeğimi kucağıma alamadan kaybettim 36 haftalık doğum yaptım kanında enfeksiyon çıktı hastaneye sevk edildi iki gün sonra kaybettim yavrumu ikinci kürtaj oldum bu üçüncü Rabbim bu evladımı sağlıkla sıhhatle kucağıma almayı nasip etsin inşallah hayırlısıyla kolaylıkla vaktinde 🥺
Zumra-nur46p Minnikkbebii amin inşallah canım Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah evlatlarımızı Rabbim acılarını göstermesin inşallah
DilekH Zumra-nur46p benim nişanım geldiğinde afedersin sümüksü yapıda löp bir parça şeklinde geldi hemen sonrasında suyum gelmişti , aynı gün de doğum oldu
Eres26 Zumra-nur46p kiminin 24 saat içinde başlıyor kiminin 2 gafta sonra bile başlamıyor Ama haftanız uygun kendinizi takip edin 39+4 um hicbirseyim gelmedi :(
Zumra-nur46p Minnikkbebii canım ondan sonra akıntı gelmedi nişan yani ama hafif arada regl ağrısı gibi ağrı oluyor yarın doktor kontrolüm var büyük bir sancım yok şuan takip ediyorum yinedebenim dileğim bı kaç gün de olsa anne karnında kalması anne karnında bir gün bile kalması çok iyi bir şey Rabbim neylerse güzel eyler hakkımızda hayırlısı olsun inşallah