Tazeanne0641 sizi korkutmak istemem ama benim de 38+1de sarı parça balgam şeklinde akıntım geldi. Gece yattım uyudum hafif hafif sancım vardı ama hep olduğu için ciddiye almadım. Sabah doktorumu aradaım gel bakalım dedi. Alttan muayenede açılman yok daha beklersin dedi, ama nst de bakalım dedi. Nst de 5 dakikada bir sancım çıktı 😂 hemen doğuma alındım, zaten 3 gün sonraya sezaryen planlamıştık, 3 gün erken oldu. Bence doktorunuza danışın lütfen