anniskom 16.haftamdayım 6. Haftadn beri kullanıyorum ilk ilacı 2 ye bölüp içiyordum şimdi 4 e bölüyorum 4 gün Gidiyor bi tanesi mercimek kadarı bİle kesiyor bulantıyı ben hastanelik oldum kaç kere yattım halada devam ediyor ilaç içmezsem yine aynıyım