Kızlar merhaba. Yaklaşık iki aydır ben, oğlum ve eşim sürekli olarak hasta oluyoruz. Birimizinki bitiyor diğerininki başlıyor. Artık fiziksel olarakta psikolojik olarakta çok yoruldum yıprandım. 29 haftalığım. İki üç hafta önce bi kutu antibiyotik bitirdim. Ki benim penisiline alerjim olduğu için normalde gebelerin kullandığı antibiyotikleri kullanamıyorum. Bir tık daha ağır oluyor kullandığım. Tam toparladım bitti derken. Eşim yine hastalandı. Bizden ne kadar uzak dursa da oğlum da oldu. En nihayetinde de ben. Denemediğim, yapmadığım doğal yöntemler, bitkisel tedaviler kalmadı. Hepsi biraz geçirdi sonra yine başladı tabi ilaç olmayınca. Öksürüğüm aşırı fazla ne gece uyutuyor ne de gündüz oturtuyor. Bugün aile hekimine gittim muayene etti. Ciğere indiğini söyledi. Daha önce kullandığım antibiyotikten verdi. bi kaç gün kullan eğer gerileme olmazsa kadın doğum doktoruna git dedi ama ben yarın gitcem zaten bebeğime bi baktırmak istiyorum. Mental olarak o kadar yorgunum ki. Ne yapsam nasıl atlatsak bu hastalıkları bilmiyorum. Tavsiyeleriniz var mı belki sizin bilip benim bilmediğim denemediğim şeyler vardır