Busee3838 canım bence bu defa pgt li embriyo transferi deneyin benden sana tavsiye. Sonrasında kayıp yaşamak daha zor. En azından embriyoların genetiğinden emin olarak transfer olursun. Benim kaybım olmamasına rağmen doktorumun da tavsiyesi ile pgt yaptırdık embriyolara 3 gitti genetiğe 2si normal geldi. Ayrıca bağışıklık testi yaptırmanı da tavsiye ederim flow kır testi. Eğer yüksek çıkarsa ona göre önlem alır doktorun. Mesela bana bunu da yaptı. Ki yüksek de çıktı. Emin adımlarla ilerlemeye calısıyoruz bilimin imkan verdiği ölçüde. Bir de hangi şehirdesin bilmiyorum ama laboratuvarı ve embriyologları iyi olan merkezleri tercih edin. Bunların hepsi şansı arttırıyor