Kubra_kbr Tarsus devlet hastanesinde gebe okuluna katıldım, bence herkes katılmalı vakti varsa, oldukça faydalı. Oradan bir arkadaşta Basri Gültekin’i önerdi, bende ona gitmeye başladım. Gerçekten çok ilgili güleryüzlü bir doktor. Doktor olarak sezeryan da ona denk gelmiş olmanız büyük şans olmuş. Ben inşallah normal istiyorum,artık aksilik olmadığı sürece ebelerle ilerleyeceğiz. Size de tavsiye için teşekkürler, yeni gördüm yazınızı🙏🏼