kızlar hastayım kaç gündür ateşim vardı neyse bez ısladım hallettik düştü ancak çok öksürüyorum afedersiniz sanırım geniz akıntım var öksürük istifar ediyorum bişey yiyemiyorum su içiyorum bebeğim için başka bişey gelmiyor elimden bide meyve yiyorum gebelikte parol zararlı değil diyolar ama içsem nolur kafam sallanıyor öksürürken bide sıcak su kaynatıp dumanına dursam nasıl olur🥺bebişim çok hareket etmiyor bazen çok iyi bazen çok az hissediyorum bi kürtajım var bunda o yüzden çok korkuyorum