Ozgetekin merhabalar ozge hanım. Size birkaç sorum olacaltı. Ben bugun ilkdefa inferilite bolumune gittim. Eşimde de bende de sıkıntı yok her şey normal dendi. Bu ilk ay dogal kendi yumurtam buyuyor zaten büyüyen yumurtana aşılama yapalım dedi takip edelim büyüdüğü gün yaparız dedi. Tutmazsa2. Yi ilaçla büyütür oyle aşılama yaparız denildi. 3 ay once rahimfilmi çektirmiştim aşırı ağrılıydı bayılcktım nerdeyse. Ondan sonra aşıırı derecede korkuyorum her şeyden. Aşılamayı detaylı anlatır mısınız nasıl oluyor ne kadar acıyor nasıl detaylıca . Çok korkuyorum da ondan sordum sağolun şimdiden cevabınız için