İlk cinsiyet öğrenmeye gittiğimde anlayamadılar kıza benzettıler sınra özele gittim kıza benzetti gene Geçen ay detaylı ultrasona gittim bana erkege benzettiler geçen haftada normal muayeneye gittim bana bu erkek sana kim kız dedi iki testisini görüyom dedi eşimle bizim kafamız çok karıştı bugün özele gittim kıza benzetti çıkıntı var ama oda emin bir şey diyemedi kız sanırım dedi öyle yaşayan varmı