H_M_ Kızlar ben dün hastanede kan verdim yarın sağlık ocağında versem olurmu 695 ti değer yukseldimi diye bakıcaktım
Sultiss00 H_M_ bence sağlıklı yükseldi mi diye bakmak için aynı gittiğiniz yere verin tekrar kanı laboratuvardan labaratuvara fark oluyo çünkü
DuruDefne_mommy H_M_ aynı yerde vermen daha sağlıklı olur canım hem 1 gün daha bekle artış muhakkak olur
nilosko_ Kanı 1 gün verin diğer gün boş olsun sonra diğer gün verin yani 2 günde bir verirseniz daha iyi olur
Sultiss00 H_M_ olur tabi neden olmasın ben daha sağlıklı yükselmiş mi açısından öyle dedim ama 2 günde bir verin en az yüzde 60 yükselmesi gerekiyormuş doktor öyle söylemişti bana
H_M_ DuruDefne_mommy diyorum yarın vereyim cuma günü hastaneye randevu aldm o güne sonuç çıksın diye perşembe vrsem belki hemen çıkmaz sonuç ondan
ozlemyilmaz60 Canım tahlililini her zaman aynı yerde ver sağlık ocağıysa sağlık ocağı hastaneyse hastane bazen çıkan sonuçlar yanlış değerlendirebilir
H_M_ ozlemyilmaz60 çok uzak eşimde ise gidiyor ondan hastaneye gidemiyorum dün tatildi beraber gittik bende hatanede doktora sağlık ocağında baksam olurmu diyw sordum olur ddi bilmiyorum ki aklım karıştı