Şimdiye kadar her şey çok normal gidiyordu bugün kontrolden doktorun bebeğin beyninin iki tarafında da kist olduğunu gördü radyoloji ve sevk ettim radyoloji doktoru daoldugunu söyledi ama nedir neyin nesidir bilmiyorum sadece çok kötü oldum üzgünüm yani bilmiyorum ne diyeceğimi aynı durumu yaşayan varmı?? Geçti mi yada doğduktan sonra devam ettmi noldu (taramaları temizdi)