Merveykar Kızlar normalde 9+6 haftalık hamileyim ultrasonda 11+1 çıktı tahmin knusunda çok ısrar ettim nub teorisine göre kız dedi. Ama değişebilir nuba göre şuan düz ama kalkadabilir değişebilir diyo böyle olup ilerleyen haftalarda değişen oldumu
Rabiul Merveykar bana da ilk gebeliğimde burada ki herkes erkek dedi ama dünya güzeli kızım oldu ❤️ biraz daha bekleyin
Sarpatesinannesi Merveykar 12+5 te bacak arası bomboştu doktor da bu görüntüye göre kız olacak gibi dedi 1 hafta sonra ikili sonucunu almaya gittim çıkıntı vardı ve erkek dedi olabiliyor yani
Merveykar mlkunal o çıkıntı nub oluyormuş o böyle yatay yada aşağı bakıyorsa kız yukarı bakıyoza erkek diyorlar benm doktorum da bana kıza benziyor ama değişebilir çok erken hala dedi
Merveykar hd_d ay blmiyorum doktorda çok erken hafta ilerleyen haftalarda çıkıntı yukarıya çıkablr diyo
hd_d Merveykar evet evet daha erken zatn benim bir tanıdığım vardı brbek 6 aylik olana kadar dpktor kiz demiş sonra erkek olduğunu öğrenmişler 🤣
Merveykar ruzgar21 değişebilir çıkıntı yukarıya doğruda olablr diyo bilemedim bende çok erkek hissediyorum halada değişmedi😀
Merveykar Rabiul bana doktor dedi ama canım nuba göre çıkıntı ya göre kız olablr dedi burdakiler değil
hd_d Merveykar hadi baklm biraz daha bekle canım sağlıklı olsunda 🐣bende hamileyim suan ruyamda erkek bebek görüp duruyorum erkek de hissediyorum hayirlsii 🎀
Merveykar ruzgar21 ay bana bacak arasına bakmadı direk o nubdaki çıkıntıya göre söyledi yukarı doğru olsaydı erkek olablrdi ama şuan böyle düz aşağı yatıyo kız olabilir diyo