nursenasu27 rabme Rabbim kolaylıklar nasip etsin inşallah canım o haftalar da duymadım bende geç döllenme olmuştu ondan dolayı o süreler de kese boştu 8 haftalık falandı duyduk ilk kalp atışını
oznurgnd rabme ilk muayenede kese boş 1 hafta daha bekleyelim demişti doktor, henüz döllenme gerçekleşmemiş demişti. 6+1 de kalp atışı duyuldu benim. Olabiliyormuş böyle durumlar
Silakgok_12 rabme Hiç bilmiyorum benim kesem yuvarlak şuan 8+1 cinsiyet öğreniceğimiz zaman birbirmize haber verelim 😆
mapemgr rabme bana erkek gibi geldi tecrübelerime göre 😝hayırlısı sağlıklısı olsun inşallah bende bugün 7+2 yim 2.çocuğum olacak inşallah 😍