Turuncukelebek benimle aynı anda spinal doğum yapan birisi zun bir süre ayağa kalkamamıştı demekki bu uyuşukluktan kaynaklı ben 5-6 saat sonra çok rahat yürüdüm. sadece kaburgamda sağda bir ağrı vardı o beni çok zorladı, sanırım oraya bastırdılar çünkü bebek sağ taraftaydı, anesteziyle bir alakası yoktu yani.