Ftmn123- Kızlar 19 Eylül’de adet oldum eve 13 Ekim’de adet oldum buna göre Kasımın kaçı gibi adet olurum?
SMB Ftmn123- yani aynen bir kaç gün içinde olman gerekiyor Belki bir iki gecikme de olur Oluyor bazen çünkü
Ftmn123- gulhanarslan SMB Ozaman 5-6 gibi olurum deme ama ben erken gebelik testleri yaptımda 26 Ekim’de ve Kasımda day’s doctor erken gebelik testi silik çıktılar.
samaa_ Ftmn123- eger yalanci pozitif vermiyorsa var gibi. Emin olmak icin ve en azindan stres yapmamak icin kan ver en iyisi🤭
samaa_ Ftmn123- gecen aya gore adet dongun 25 gun surmus son adet tarihine gore hesapladim. Hamileysen zaten belli olur kan versen ama adet olursan eger 6 kasimadet gunun olasi stres yapma durumunda ise bir kac gun gecike bilir
Ftmn123- samaa_ Valla bu testleride yaptım biri 26 Ekim’de biri 1 Kasmda day’s doctor erken gebelik testi bu şekildeler hayırlısı.