Kızlar betam 30 ekim sabah 2 gibi 55.70 çıktı
Gecesine 1 gibi 81.70 çıktı yaklaşık (10-11 saat var arada)
3 kasım tekrar kan verdim şuan 230 sağlık ocağındaki doktor öyle müthiş bir artık yok yavaş ilerliyor dedi sizcede güzel ilerlemiyor mu beta değerim (son adet tarihim 25-30 temmuz pcosum o yüzden düzensiz)