Nurpamuk Bu arada benim oğlumu hala kendi odasında uyumaya alıştıramadım anne yatağında yatacakmış öyle istiyormuş
AytenUmud Mavininannesii Ocak ayinda aldik. Kurulum CD şeklinde ordan izlenilip kuruluyor. Budcemize gore normal bi urun. 2yil parça garantisi veriyor. Hani elimizden tutsun dedik. ileri donemde bebis artik 5 yaşına gelince degisiriz diye pahali almadik.