Hilalgobel Üçüncü gün embriyosu 8.gündeyim evde test yaptım silik çıkınca kan verdim ama 0.1 çıktı sizce değişir mi erken yaptım biliyorum ama silik görünce dayanamadım 4 senedir ilk kez idrar testimde ikinci çizgiyi gördüm oda yanlışmış🥺
bkb35 Hilalgobel canım üzme kendini daha çok erken kanda bile en az 10 gün sonra belli oluyor. Sabırla bekle hayırlısıysa olacaktır merak etme 🙏🏼
Hilalgobel hamzaezel farkındayım ama yine de çok üzüldüm senelerin emeği var inşallah yükselir diye bekliyorum