birumut_ aysenurr21 bat 12 belirtiler sayılıyorsa gaz sancısı ve bel sancım var dayanmayıp cuma test yapacağım
Serappppph Ben 16 Kasım pik dündu bugun bana göre catlama oldu bakalım yarından itibaren sayım başlıyor
aysenurr21 Belirti var mı kızlar Bende hafif ağrılar başladı kasılma gibi arada bir yokluyor akşamları sağ tarafımda bir batma oluyor sizde de oluyor mu ?